Som l’Associació Lectura Fàcil de la Comunitat Valenciana.

Formem part de la Xarxa de Lectura Fàcil d’Espanya.

Promovem la inclusió i l’accés a la lectura per a tothom.

Libro de lectura fácil de la asociación de Lectura Fácil de la Comunitat Valenciana
Libro de lectura fácil de la asociación de Lectura Fácil de la Comunitat Valenciana

Fem que la lectura siga més accessible per a totes les persones.

Lectura Fàcil

Associació

de la Comunitat Valenciana

NOVETAT

Ya pots comprar llibres de Lectura Fàcil des de la nostra web.

Fes clic aquí per comprar

Podem adaptar qualsevol text a Lectura Fàcil.

Si vols més informació, fes clic aquí.

Adaptació de textos a Lectura Fàcil

Associats a la Xarxa Lectura Fàcil

Enlace a la web Lectura FácilEnlace a la web Lectura Fácil

Col·labora

Enlace a la web de FNACEnlace a la web de FNAC
ASSOCIACIÓ LECTURA FÀCIL DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Promovem la lectura fácil en la Comunidad Valenciana

Correo

info@lecturafacilcv.es

© 2025. All rights reserved.

Instagram
Código QR de la web lecturafacilcv.esCódigo QR de la web lecturafacilcv.es
WEB

Política de cookies